Sunday, September 30, 2012

Holiday GiveAway by Sally Samsaiman



Join!!!
jawapan kepada soalan ini adalah :

KENAPA SALLY KENA BAGI SOUVENIR DARI BANDUNG DEKAT SAYA?

sebab sebelum neh tak ada lagi orang bagi hadiah 'souvenir'. Cik sally ler orang pertama! selama aku join contest montest neh ramai penganjur sediakan hadiah tudung bawai laaaa, topup ler, peti ais laaa. eh, ada ke?? ada! tapi aku kena tipu dengan penganjur. sampai laa hadiah tak dapat. opsss. terlebih sudah. ampunkan patik cik sally yang menawan! jawapannya mudah saja. saya amat tertarik dengan hadiah yang cik sally tawarkan~"souvenir" walaupun saya tak tahu. apakah itu?? tapi saya bayangkan hadiah itu pasti menarik. mungkin barang2 berjenama!!! ewah!

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
saya rasa macam tak sedap hati pulak sebab tak tahu apa itu hadiah yang cik sally
nak bagi. saya pun pergi google translateeee

dannnnnnnnnn
























taraaaaaaaaaaaaaa!! betapa mengong nya aku?????? hahahahahha
ampunkan patik tuanku puteri cik sally. patik tak tau omputeh. hukhuhukhukhuk.
hahahaha. aku mati2 hengat 'souvenir' tu laaaa hadiah dia! hikhikhikhik.
rupanyaaa'souvenir' tu maknanya cenderahati. hikhikhikhik.
tapi seingat aku masa aku darjah satu aku dapat 100 tau dalam bi. uhuhuhuhu


 kbai!
1000 orang doakan cik sally kurus pakai herba life :))

No comments: