Wednesday, August 29, 2012

CikTasya Dot Com Raya Giveaway

Cik Tasya merapu


Join!
Sila jangan tanya kenapa banner neh ke tepi okeh??
neh hasil daripada pemikiran kreatif aku. huh! kreatif sgt~padahal aku tak boleh nak bagi dia center sebenarnya. haish!




Aku Join GA sapa lak kali neh??

jalan2 tersepak batu,
batu dari kuala kubu;
Tak nampak ke kat situ??
Aku Join GA Cik tasya merapu!

Siapa Cik Tasya tuh??

berjoget2 si anak puyu,
berjoget dgn si emak puyu;
kacukan arab dengan melayu,
orgnya tinggi sungguh ayu.

Hobi Cik Tasya??

sedap sungguh makan tahu
sedap lagi makan pucuk paku
Hobi Cik Tasya pun kau tak tahu?
mestilah blogging mcm aku!

Apa nama penuh Cik Tasya?

masuk meminang anak pak taip,
tak sabar nak kawen jugak malam ni;
Panjang sungguh nak aku taip,
Tun Natasya Farhan Mohammed Fadzil@Wan Fadzil Zihni

Belaja apa Cik Tasya neh??

Makan nasik berulam kuini,
sedap di makan sampai nak lagi;
jangan main2 dengan Cik Tasya ni
Belaja Diploma seni grafik lagi,

Boleh Ngorat?? :P

berjalan-jln ke sana sini
letih berjalan naik biri-biri
Kalau nak ngorat Cik Yg ayu ni,
tanyalah tuan badannya sendiri.

Sekian!

Mangsa Tag

&


2 comments:

TNFarhan said...

Thanks u . appreciate it ! ^^

Syira Lokman said...

Nak camera lomo n topup bernilai rm30??jom join contest ! http://syiralokman.blogspot.com/2012/09/stylista-contest.html …(bca ni) tde blog pun boleh join ^_^