Thursday, September 27, 2012

"AimanAziz's Giveaway 2012"



Join!!!
sebab hadiah dia memang cantek menarik tertarik kau memang booommm!!
huhuhuhuhu.

Komen aku~

Incik Aiman suke warna biru erk?? sebab saya nampak banyak warna biru kat blog incik Aiman! eh, hehehe, neh soalan bukan pandangan. ampun pak. ampun! maksud saya tuh. blog Incik Aiman neh nice jer. kaler biru gitu! kaler feberet kaum adam. eh, yer ke?? memandai lagi. huhuhu. sori2. saya suka blog incik Aiman sebab penggunaan bahasa yang sempoii jer. mungkin setengah org kata 'wa' 'lu' tu ganas. kasar. tapi pada saya, mesra apa??? huhuhu. eh, serius. jujur kot!

bila saya godek sana. godek sini. owhhhh incik aiman neh mesti kawan bek dengan mk shahir tu erk?? patutlaaaa blog best! rupa2nya kengkawan blogger dia semua best2. huhuhu. selalu gak pergi blogg beliau! hihihi jadi silent reader byk. huhuhuhu. eh, melalut. huh! al maklumlaaaa "sengal itu seronok". hehehe. pinjam2.

hurmm tak ada nak komen apa kot. blog  simple dan menarik sesuai dengan diri incik aiman sebagai seorang lelaki. sebab bagi saya perempuan jer yang blognya macam2 benda pelik ada. huhuhu. tirai, kelambu, penyambut tetamu semua ada! tu semua gegurl. huhuhu. susunan pun kemas jer. loading pun cepat! kesimpulannya bagi saya, incik Aiman bijak buat keputusan untuk blog. just letak benda yang perlu bukan benda yang merapu. :). teruskan! sebab blog kita identiti kita. huhuhuhu. itu saja dari sue pelik !

Mangsa keadaan yang di tag adalah

&
 ILS

"Giveaway ini Ditaja oleh Ahmooyy Chantekk , Mk Syahir , Cadar Murah , Izumi Shop , Mizzs Ninie , Eqbal Zack ,  Greennpanda Craft , Izzah Ismail , Hosting Rajawali dan Dianjurkan oleh Aiman Aziz"

No comments: